O planach na nadchodzący Nowy 2024 Rok oraz o tym czego pragnę od niego :)

Dzięki słowie pisanym wiem i widzę, że umiem lepiej zrozumieć siebie a nawet dźwięki wyłącznie płynące z Mojego własnego serduszka.

Naprawdę muszę koniecznie przyznać, że jest to najpiękniejsze doświadczenie. 

Ono ogromnie wzmacnia unosząc głowę do góry.


Nowa Ja w przyszłym Nowym nadchodzącym 2024 Roku to oznacza, że:

  • Postaram się oraz spróbuję jak smakuje akceptacja popełnianych przeze mnie błędów.
  • Cieszę się nawet drobnostkami i małymi sukcesami.
  • Kosztuję nowości, które rozwijają dodając skrzydeł. 
  • Eksperymentuję delikatnymi kroczkami z pokonywanem swego lęku.
  • Dbam o to żeby Mój humor był dla mnie źródłem największej siły i motywacji do działania.
  • Wyrażam siebie w jeszcze lepszym wymiarze.
  • Bardziej sobie zaufam i nabędę większej pewności we własne możliwości a także umiejętności. 

     a co bym chciała dostać od zbliżającego się Nowego 2024 Roku??


     Podam przykłady:

  • Działanie z pasją z takim wielkim powerem i oddaniem jak do tej pory.
  • Docenianie siebie
  • Bycie dla siebie przyjaciółką oraz swej własnej wartości.
  • Bycie dumną z siebie.
  • Szersze zauważanie tego co czuję.
    Przy okazji tancerka Pozdrawia serdecznie prosto z sali tanecznej w klimacie    świątecznym całą grupę Dancing Wheels Gdynia a za tą fotkę dziękuję instruktorce od zajęć z tańca Karinie :)     


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)