Wyjątkowy prezent :)

Wczoraj przyszła do mnie paczka z płytą Dawida Podsiadło. 

Jest to wydanie specjalne z trasy koncertowej w wesji live o tytule ,,Przed i po”, która miała miejsce w czerwcu tego Roku w Sopockiej Operze Leśnej. 

Utwory tam będące zachwycają, poruszają, powodują, że ciało rusza w tan samoistnie. Szczerze budzą w człowieku jego wyjątkową dojrzałość.

Jestem wdzięczna wielu artystom za ich dogłębną wrażliwość w utworach, bo zawsze uwielbiam to najbardziej a między innymi Dawid jest świetnym na to przykładem. 

Jestem pewna, że dzień gdy miałam okazję przebywać w Sopocie zostanie w Mojej głowie z pewnością na regale Mego serca w najlepszym jego przedziale.

Mogłam podziwiać tak znakomity talent to znaczy przeogromną pomysłowość artysty.

Według mnie nie zapomnę tego wszystkiego przed długi czas. 

Nie mam zamiaru wyłączać się z tej pozycji, bo przyłapałam samą siebie na tym, że się radośnie wzruszam w trakcie słuchania płyty. 

Powiem tylko tyle otrzymałam wspaniały przedświąteczny prezent od wokalisty Dawida.

Tej radości nie da się opisać zbyt dokładnie, bo mieści się w niej niezliczona ilość różnych emocji.

Na tym krążku jest zawarte mnóstwo niespodzianek.


Przed koncertem Dawida Podsiadło :)  
Opera Leśna
9 czerwca 2023

Oprawa płyty Dawida Podsiadło :)

   

Płyta Dawida Podsiadło :)
,, Przed i po"
live



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)