Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)

Mocna

Energetyczna 

Wspierająca 

Mądra 

Głęboka

Taka jest kontynuacja części ,, Zdobądź swój szczyt”

Uwierz w swoją siłę.


Zadbaj by tekst był: 

  • Ładny 
  • Logiczny 
  • Konkretny 
  • Rzeczowy 
  • Dopracowany

Właśnie dokładnie tak jest w tej pozycji.

Ta książka będzie dla mnie wspierającym przepisem na dobre i słabsze dni. 

Receptą na bycie silnym człowiekiem.

W wielu sytuacjach tam się znajdujących mam wrażenie jakby Autorka pisała o mnie. 

Co więcej wydaje mi się, że Angelika ze mną rozmawia siedząc obok. 

Jest bardzo szczera w tym co przekazuje. Z całego serca dziękuję, że powstała kolejna część ,,Po drugiej stronie szczytu” O tym co najważniejsze w górach i życiu. 

Oczy mi się szklą w wielu momentach dlatego, że to co pisze Angelika Chrapkiewicz-Gądek płynie z serca do serca otulając je. 

Czuję się tak jakbym przebywała z przyjaciółką. 

Dziękuję, że mogę uczestniczyć w tej podróży. 

Chociaż jeszcze nie doszłam do jej końca to skupiam się na niej bardzo szczegółowo. 

Będę często do niej wracać. 

Jest o szczytach osobistych, Marzeniach, trudach, sile i wyprawach górskich.

Polecam zajrzeć aby wiedzieć o co chodzi. 

Mam nadzieję, że będzie Nam dane się poznać na spotkaniu Autorskim w Gdyni. 

Bardzo bym tego chciała, przebywając przy tej lekturze odczuwam, że mam Bloga od zawsze a nie zaledwie od prawie 2 lat (20.02.2024)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)