,,Trasa 92” przystanek Gdańsk ergo Arena Daria ,,zawiała'' Sceną co się za tym kryje?? :)

16.02.2024: Wczorajszy koncert Darii Zawiałow dostarczył palety różnorodnych barw. 

Show na wysokim poziomie najbardziej jak tylko to możliwe, bo jeśli miałam mokre oczy w trakcie to chyba nie muszę pisać w zasadzie nic więcej.

Widok świetny, bo widziałam wszystkie szczegóły prosto z samej góry patrząc na scenę. 

Szaleństwo na całego.

Dziewczyna, która totalnie trafia w każde serce - absolutnie wszelkie jego kąciki. Przekazuje za pomocą słów mnóstwo istotnych faktów i przekazów. Na przykład to, że w każdym człowieku tkwi przeważnie radość, ale też zdarza się smutek, bo jest czymś zupełnie naturalnym.

Właśnie z dniem wczorajszym uświadomiłam sobie, że została wpisana na listę kolejna bliska dla mnie artystka, ponieważ przepiękne nazywa emocje gdy o nich śpiewa.  

Jest w nich dużo o prawdziwej wrażliwości od serca.

Byłam na pierwszym koncercie tej piosenkarki. 

Był najlepszy jaki tylko mogłam oglądać i sobie wyobrazić. 

Pamiętaj, że jeśli człowiek płacze nie oznacza to, że jest słaby, ale zwyczajnie ma taki dzień potrzebując tego.

Nie zawsze każdy umie wyrażać lub wytłumaczyć coś na głos.


Ciekawostka: Gwiazda wystąpiła w towarzystwie Kaśki Sochackiej z utworem ,,FIFI HOLLYWOOD''.


    Muzyka Darii:

  • Leczy uzdrawiając samopoczucie🩷💚🩵💙🤍🩶




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)