Koncert z trasy Bajkowej Sanah ,,Dancing" :)

Dnia 20.03.2024 w Ergo Arenie odbyło się niezapomniane Show Dancingowe Artystki Sanah.


 Charakter koncertu: 

  • Urokliwy 
  • Klimatyczny 
  • Bajkowy 
  • Taneczny
  • Refleksyjny
  • Wilgotny
  • Szczery 
  • Od serca

Pełen prawdziwej głębi, myśli bądź uczuć.

Wszystko zostało nazwane w bardzo dobrej formie.

Oczy na przemian się śmiały a nawet wilgotniały w dosłownym tego słowa znaczeniu. 

Dźwięki koncertu były szczere, płynące prosto z serca.

Całość pokazana w wymiarze niesamowicie wysokim. Zuzia niektóre utwory wykonała przy pianinie. 

Np. ,,Jestem Twoją bajką”, pojawiły się również piosenki nowsze takie jak: 

  • ,,Marcepan”
  • ,,Pocałunki”
  • ,,Skanah”
  • ,,Jestem Twoją bajką”
  • ,,Hip hip hura!”


a co inspirujące piosenkarka zaśpiewała ,,Róże” siedząc na zielonej huśtawce otoczonej kolorowymi kwiatami.


Gwiazda miała na sobie różne stroje, ale jeden z nich szczególnie zapadł mi w pamięć. Chcę tu wymienić: Dwukolorową sukienkę w różyczki.


Wydarzenie dostarczyło mi wielu doznań, przeżyć.


Dawno ta Kobieta nie poruszała Moich strun w tak czuły sposób. Mogłam poznać swoje mocne i słabe strony na nowo za co Jestem wdzięczna. 

To przedstawienie pokazało, że  niepełnosprawność może nieść za sobą wszelkiego rodzaju akceptację siebie samego.


Uczta dla wszystkich zmysłów, poczucie się dobrze we własnej osobie tak właśnie ona zadziałała.


Scenografia była równie interesująca tak samo jak całokształt.


Dodatkową atrakcję stanowi uczestniczenie w widowisku pierwszy raz z pozycji wózka elektrycznego czyli coś co także dodaje większej odwagi.


Jest na nim wygodnie, łatwiej. Dzięki niemu jestem bardziej mobilna a co najważniejsze swobodna.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)