5 Maja - Dzień godności osób z niepełnosprawnością

Nie musisz być doskonały, perfekcyjny, idealny wystarczy, że będziesz wspaniałym człowiekiem znającym swoją wartość. 

Gdy poczujesz spadek formy to napełnij się:  

Kubkiem odwagi, akceptacji, wiedzy, odprężenia.

Pamiętaj, że masz prawo mieć gorszy dzień bądź słabe samopoczucie, ale to nie oznacza nic złego raczej tylko naturalne zjawisko czasem się pojawia, ale tylko na jakiś momencik. 

Ja się trzymam zasady: Wózek to Moje siedzisko i nogi do przemieszczania się.

On jest częścią mnie, ale nie definicją.

Najważniejsze żeby iść w przód z uśmiechem na twarzy. 

Bądź przychylny, empatyczny, serdeczny wobec osób z niepełnosprawnością.

Niby drobny gest, ale znaczy tak wiele czyniąc świat jeszcze lepszym.

My też chcemy, pragniemy, potrzebujemy być uczestnikiem życia społecznego.


Oh kocham być Blogerką bardzo mocno całym sercem najpiękniejszy rozwój osobisty jaki tylko mógł zostać wymyślony dla mnie naprawdę.

Ta funkcja zdecydowanie podnosi samoocenę redukując wszelki stres😍☘️




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)

Wakacje w Domu Marzeń :)