Przemyślenia z pobytu w Domu Marzeń :)

W dniach od 24.05-26.05.2024 odbyłam kolejne dni w Domu Marzeń. 

Przekonałam się o tym, że wszelkiego rodzaju trudności są po to by kształtować odwagę i budować pewność siebie.

Dla mnie samodzielne wykonanie nawet drobnych rzeczy z dnia codziennego takich jak: krojenie owoców, umycie pojemników bądź przejechanie samemu na wózku aktywnym choć jakieś części korytarza naprawdę daje zadowalające podniesienie samooceny.

Przebywałam wśród dobrych asystentów.

Mogłam spróbować nowych rzeczy.

Zobaczyłam, że niepełnosprawność może być malowana w barwach naprawdę optymistycznych. 

Po tym pobycie wiem, że jest możliwe zasmakować kawałek zupełnie innej formy życia codziennego. 

Dziękuję za ten czas i do zobaczenia następnym razem.

  • Spełniaj swoje marzenia. 
  • Uśmiechaj się do świata i ludzi.
  • Rozszerzaj życzliwość 

Niepełnosprawność to nie słabość żeby ją akceptować i widzieć w mądrym, dojrzałym świetle niejednokrotnie trzeba być silnym człowiekiem, mieć bardzo mocne wnętrze jednak w jakimś stopniu można to realizować.

Poznaj autentyczność osoby z niepełnosprawnością , bo warto!!!! 

Taka osoba potrafi też być inspiracją.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)

Wakacje w Domu Marzeń :)