Wakacje w Domu Marzeń :)

W dniach od 30 czerwca do 7 lipca 2024 dostałam niesamowity prezent od życia. 

Odbyłam samodzielny tygodniowy wyjazd wakacyjny bez rodziców w przyjemnej atmosferze będąc w Domu Marzeń w towarzystwie fantastycznych asystentów.


Co robiłam tym razem w czasie pobytu??

✅ Kroiłam pomidory na sałatkę.

✅ Kroiłam truskawki do makaronu.

✅ Ścierałam kurze 

✅ Układałam ubrania w szufladach.


Lubię widzieć w sobie człowieka a nie tylko patrzeć na niepełnosprawność.

Ten czas właśnie tak spędziłam.

Niepełnosprawność to jest tylko część mnie.

Ona mnie cechuje, ale nie definiuje.

Ja wymagam wsparcia drugiej osoby, ale sama też chcę czuć się potrzebna.

Pragnę smakować świata i wnosić do niego jak najwięcej wartości z siebie.

Zdecydowanie chciałabym więcej doświadczać, dostrzegać, mieć chwilę żeby się bardziej zastanowić i zrozumieć, że moja Niepełnosprawność skoro mi towarzyszy to po to aby coś powiedzieć, przekazać, nauczyć a nie robić na złość. 


Jednak na tym pobycie w dosłownym znaczeniu zupełnie zapomniałam, że jestem osobą z niepełnosprawnością!!!!☘️☘️❤️❤️

Poza tym miałam również różnego rodzaju atrakcje w między czasie:

Np. Warkocze dobierane w wykonaniu Nadii, uczesanie w wykonaniu Kasi oraz Warkocz Kłos zrobiony przez Wiki.

We wtorek miałam okazję mieć kąpiel z muzyką w tle w duecie z Kasią , oprócz tego wszystkiego w czwartek miałam wieczorne spa z odżywkami na głowie nałożonymi przez Wiktorię po czym później było karaoke.

Natomiast w sobotę była kąpiel z terapią śmiechu czyli na wesoło w towarzystwie Pauliny i Ewy.

Ogólnie cała aura bardzo głośna i zwariowana. 

Panował też klimat koncertowy w trakcie zajęć muzycznych.

Działo się dużo. 

Dziękuję za ten czas, za asystentów mających w swoich wnętrzach mnóstwo empatii, energii i troski. 

Obym miała jeszcze więcej okazji do bycia w takich miejscach jak Dom Marzeń. 

Dziękuję wszystkim.

Warto dodać, że dzieliłam pokój z koleżanką Julką.

Było Nam wspólne mega miło. Robiłam też tak dla treningu sporo wycieczek jeżdżąc sobie wózkiem po korytarzu parę kółek.



Kłos Wiki😍
Dziękuję💚

Z Julką i Wiki
💚

Z Julką😘
Warkocz od Nadii
Dziękuję💚

Twórczość Nadii z kilku perspektyw :) 
                                                  







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)

Technik prac biurowych podsumowanie pierwszego etapu :)