💚

Dnia 8.08.2024 Moja mama sprawiła mi niesamowitą niespodziankę.

Z radosną przyjemnością mogłam się spotkać po raz 4 z moją muzyczną przyjaciółką Sanah. 

Tym razem w moim mieście czyli w Gdyni na Skwerze Kościuszki.

Gwiazda była ubrana w białą sukienkę w cytrynki. 

Piosenkarka miała różny nastrój w czasie koncertu co to oznacza??

Towarzyszył jej uśmiech, zamyślenie, skupienie. 

Była również skoczna.

Nie brakowało też tańca, gry na skrzypcach oraz przy pianinie. 

Warto dopisać, że mikrofon był przystrojony białymi różami co wyglądało ślicznie i efektownie.

Ogólnie klimat poruszający, 

chwytający mocno za serduszko.

Najbardziej ujął mnie kontakt wzrokowy z publicznością. 

Zuza miała przeróżne wyrazy twarzy była zadowolona, przepełniał ją zachwyt, ale też pokazała powagę. 

Poza tym dużo się śmiała i powiedziała, że fani to jej ,,Eldorado”. 

Dla mnie osobiście ten fakt był mega wzruszający. 

Podsumowując dała kolejną porcję przepisu jak być odważnym i dzielnym w takiej postaci jakiej zostało Nam dane.

Na scenie wybrzmiały takie kawałki jak:


,,Ostatnia nadzieja” 

,,Szary świat” 

,, No sory”

,, Ale Jazz!” 

,,Królowa dram” 

,, Melodia”

,,Szampan” 

,,Jestem Twoją bajką” 

,,Fafarafa”

,,Cała sala śpiewa!”

,,Pocałunki”

,,Eldorado”


Rozśpiewany pokaz rozpoczęło wykonanie ,,Hip hip hura!” a zakończyło ,,Było minęło”.

Wydawałoby się, że każdy koncert tej artystki jest taki sam. 

Ja jednak uważam zupełnie inaczej.

Koncert danego wykonawcy różni się między innymi typem, gatunkiem bądź charakterem. 

Może być to także rodzaj, oprawa, aranżacja, scenografia lub efekty.

Ponadto nabyte przeżycia są świeże, zdobyte na nowo. 

Za każdym razem gdy się jest na koncercie Zuzi poznajemy jakąś dźwiękową historię będącą spektaklem dla oczu i uszu.



Oprócz tego na tym widowisku zadebiutowały także:

  • Paula Biskup 
  • Nita

Sceniczny czas wypełniła na dodatek Bryska, Daria ze Śląska.


Wszystkie pokazy zainteresowały.



a na koniec tego wpisu prezent dla Mojej mamy:

Dziękuję Ci Droga Mamo

za to, że jesteś, 

za każde wsparcie, pocieszenie, 

ale też dbając o Moje dobro 

delikatnie naprowadzanie mnie na „właściwą ścieżkę”.

Jesteś dla mnie ważną podporą , 

a w słabszych dniach,

zawsze wiesz jak dodać nadziei oraz otuchy.

Jestem szczęśliwa, że mam taką cudowną mamę.


Ciekawostka: Jakiś czas temu wspólna wycieczka autobusem wózkiem elektrycznym również została zaliczona.










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)

Technik prac biurowych podsumowanie pierwszego etapu :)