O emocjach

Niepełnosprawność trudna lekcja do przerobienia, bo jednak zmagam się codziennie z ograniczeniami ruchowymi, ale mimo to staram się cieszyć, że mogę oglądać świat, dotykać różnych rzeczy, smakować potraw, pisać, czytać.


Ważne: Ja też czasami mam słabsze dni, zły humor lub odczuwam wewnętrzny niepokój, frustrację czy Jestem bardziej wrażliwa. 

Ta reakcja wynika z potrzeby mojego organizmu to jest czasami naturalny objaw i zwyczajne zjawisko. 

Nie oceniaj tego lecz zrozum, że też czasem czuję smutek, muszę wypuścić emocje zamiast je tłumić i trzymać w sobie lub nie mam ochoty się śmiać czy uśmiechać.


Zapamiętaj: Każdy z Nas ma prawo mieć różny rodzaj samopoczucia bądź zmienny nastrój, bo jest to jak najbardziej czymś normalnym.


   Jak odpowiednio regulować układ 

   nerwowy??

  • Dbać o odpoczynek dla głowy i ciała - dla mnie najlepszym sposobem na to jest słuchanie muzyki bądź taniec.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)

Technik prac biurowych podsumowanie pierwszego etapu :)