Wspaniały czas :)

Mój ogólny plan: 

  • Chcę mieć jeszcze wiekszą świadomość swojej wartości. 
  • Delektuję się chwilą.
  • Pragnę być nasycona jeszcze bardziej entuzjastycznie.


Co mam na myśli?? 

Otóż w piątek (2.08.2024) spotkałam się ze wspaniałą Natalką. 

Zostałyśmy kumpelkami dzięki muzyce Sylwii Grzeszczak. 

Nasz wspólny czas nie był straconym wręcz przeciwnie. 

Jeszcze z mocniejszą siłą przekonałyśmy się, że prowadzenie Bloga to coś co umacnia, dodaje skrzydeł.

Odmienia sposób postrzegania siebie, ponieważ według mnie to jest okno budujące ludzką dojrzałość. 

Natalka nagrywała piosenkę Sylwii ,,Motyle” w studiu muzycznym w Gdańsku. 

Ja gdy słyszę teraz ,,Motyle” to rozumiem jeszcze bardziej emocje tego utworu.

Dziękuję Ci bardzo za to kochana❤️

Później ruszyliśmy spod studia na smaczną pizzę oraz lemoniadę cytrynową po wcześniejszym ustaleniu wszelkich szczegółów. 

Dziękuję Mojej mamie i rodzicom Natalii za tą możliwość.


Natalka gdybyś Ty wiedziała ilu mądrych rzeczy mnie uczysz.

Jak wiele wspaniałych wniosków mam po Naszych różnych rozmowach to chyba nawet nie zliczę😘😘

To dzięki Tobie podjęłam ostateczną decyzję o pisaniu Bloga.

Nie żałuję ani na moment zrobienia tego kroku w przód, bo dzięki temu Mój świat jest jeszcze piękniejszy, lepszy i pełniejszy.

Niesamowite, że osoba z okolic Szczecina potrafi tak mocno inspirować.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)

Technik prac biurowych podsumowanie pierwszego etapu :)