🦋🦋

Już umiem pokazać, że osoby z niepełnosprawnością nie zawsze mają tak różowo, kolorowo jak się wydaje a ich życie nie jest wcale usłane różami. Pomimo tego wszystkiego się nie poddają.

Nauczył mnie tego ten Blog!


Ogólnie uważam, że piosenki są przydatne po to by wyciągnąć własne wnioski różnego typu i do nazywania emocji nawet takich trudnych.

Dosłownie wczoraj stwierdziłam fakt zasadniczy, że gdyby Sylwia Grzeszczak nie została piosenkarką to być może nie spotkałabym tak sympatycznego człowieka jakim jest Natalka. 

Doszłam do wniosku, że nawet w czasie rozmowy pisanej można wydobyć bardzo wiele. 

Budować , poznawać swoją własną dojrzałość jeszcze bardziej. 

Właśnie to jest niesamowite. 

Natalko - miejscowość, odległość, kilometry zupełnie Nam 

nie przeszkadzają w wymienianiu między sobą różnego rodzaju refleksji. 

Dalej jestem pełna podziwu, że właśnie tak się dzieje. 

Różnica wieku między Nami też nie gra roli, bo naprawdę nadajemy na 

tych samych falach. 

Dziękuję , że mogę od Ciebie brać przykład tworząc z Tobą taki cudowny klimat jakim jest pisanie Bloga. 

Każda z Nas inaczej widzi pewne sytuacje i to jest piękne.

Prowadzenie Bloga uskrzydla w najróżniejszych chwilach a nawet przy zakrętach.

Osoba z okolic Szczecina ogromnie mnie inspiruje a jej tok myślenia imponuje unosząc w górę.

Dziękuję Ci za to Natalia!😘

Polecam zajrzeć też na Bloga Mojej koleżanki, bo dla mnie osobiście inspiracji nigdy dość! (NATKA NA KÓŁKACH).




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)

Technik prac biurowych podsumowanie pierwszego etapu :)